sábado, 20 de julio de 2019

20-07-2019 VII Volta a Peu Nocturna el Palomar (Valencia)

VII VOLTA A PEU NOCTURNA EL PALOMAR
6 en la general y 2 en Veteranos B


Palomar, décima y primera carrera nocturna del Circuit de Carreres Populars de la Vall d'Albaida. En la que nos adjudicamos varios pódiums, Rosi Pla Calabuig 1° Veterana A, Gonzalo Marti Lopez 1° Veterano A, Victor Sanchis 3° Veterano A y Amador Pérez 2° Veterano B

Crónica de 
Jesús Segrelles Quilis 
VII VOLTA A PEU NOCTURNA EL PALOMAR
7.8qm a 3:41 m/qm 3erVetB I 10absolut
Cursa molt bonica I curiosa la que correguerem este divendres a Palomar. Primera cursa des de la Font Freda que còrrec a zero molèsties i que note que he vaig recuperant el meu ritme de competició poc a poc.
La cursa esta vegada si que va començar ràpida, es notava que la calor ja no apretava tant i que la gent tenia ganes de córrer. Al meu grup de VetB des del principi Alemán i Amador van eixir molt forts i no em vaig atrevir a seguir-los, vaig posar ritme fort fins al final i vaig fer tota la cursa pràcticament sol des de el qm 3. Va ser molt xulo vore els llums dels frontals com anaven il·luminant els camins del terme de Palomar, la veritat es que a pesar que vaig apretar, vaig dirfrutar un muntó.
Al final 10 absolut i 3er VetB, desprès de l’immens Aleman (que li queda una cursa per a guanyar matemàticament el circuit) i d’un gran Amador Pérez, que també fa fer una superbona cursa.
Ara a continuar entrenant com toca i a preparar la segona meitat del circuit a vore si puc aconseguir com a mínim recuperar els ritmes de l’any passat 😊
Ens veiem a Castelló!!! 😉








No hay comentarios:

Publicar un comentario