sábado, 7 de septiembre de 2019

07-09-2019 🏆 XVII VOLTA A PEU LLUTXENT (Valencia) 🏅 3 en la general absoluta, 2 Veteranos B. XXI Circuit Cajamar de carreres populars de la Vall D'Albaida (Valencia).

 Muy buena carrera muy rápida no de las que se me puedan dar bien porque yo soy mas de montaña pero disfrutando de las carreras populares del ambiente y de los compañeros corredores.
Aprovecho las buenas crónicas que hace Jesús Segrelles Quilis y la comparto en el blog


🏆 XVII VOLTA A PEU LLUTXENT (Valencia)
PRIMER CLASSIFICAT DE LA CATEGORIA ABSOLUTA.
Després de fer segon absolut a les dues últimes proves del circuit de la Vall d’Albaida al final ha aplegat la Victòria a Llutxent, en una cursa tant dura com xula, per la pujada al convent i els últims quilòmetres de baixada que fan que aplegues sempre a meta volant 😊
La cursa va començar a molt bon ritme, Calabuig va obrir uns metres de diferència per davant junt a Camacho, per darrere Jose Martí i Salva Marrahi companys del C.A. Montaverner posaren un ritme molt bo al grup seguidor, que poc a poc anava perdent gent, amb la intenció que no ens obriren una distància excessiva i .... començaren la pujada.
Només començar Amador va fer un canvi de ritme brutal, dels que ens te acostumats i se’n va anar del nostre grup com un míssil, ahi vaig dubtar durant uns segons si contestar a l’atac o reservar-me, però al final vaig dir als companys que anava a intentar agarrar-lo, perquè sabia que si obrien molt de temps dalt ja em seria impossible desprès retallar la diferència.
Al final la pujada la vaig fer a bon ritme junt a Eusebio Calabuig i quan quedaven aproximadament 300 metres vaig poder enllaçar en Amador i començarem junts la baixada tenint ja soles per davant a Calabuig a uns 20 segons.
Jo sabia que la baixada era el meu punt fort i vaig posar el pilot automàtic a 3:10-3:15 i vaig enllaçar amb Calabuig a falta de 2,5 qm per a la meta, es quan em vaig donar compte que estàvem els dos sols.
A l’entrada del Poble vaig incrementar un poquet el ritme i vaig vore com em quedava sol a falta de poc més d’un quilòmetre. Ahí es quan em vaig donar compte que si no passava res la cursa era meua, no negaré que alguna llagrimeta va caure i em vaig tindre que aguantar molt per a no aplegar plorant a meta com un xiquet 😊, però la gent que em coneix sap molt bé el perquè .... No parava de mirar enrere perquè no em podia creure que als meus 45 anys anava a guanyar una absoluta al circuit de la vall i encara estava guardant-me forces pel que podera passar ... al final, VICTORIA que sempre recordaré com algo especial i que em fa pensar en unes paraules de l’amic Marc Antonio Lamirant de la Vespa de Novetlé, que em va dir a la cursa de Quatretonda, i que compartisc al 100x100:
“El més important no es guanyar, ni fer una bona marca, el més important es CORRER. CORRER SEMPRE”
I es veritat, açò no es sols deport, es un estil de vida. Guanyar només pot guanyar una persona, però córrer i gaudir ho podem fer tots ... i es del que es tracta.
Ara a gaudir de cada quilòmetre! Ens veiem a Ontinyent!

 Aprovecho las buenas crónicas también de mí club  Pye-DulcebebéOntinyent Running

Intenso fin de semana para nuestros deportistas 🏃🏼‍♀️🏃🏽‍♂️
-Sábado XVII Volta a Peu Llutxent Circuit de Carreres Populars de la Vall d'Albaida, en el que Amador Pérez fue 3° en la General y 2° Veterano B. Eva Maria Gandia Jimenez en su vuelta al Circuit se adjudicó 1° Veterana B.
Respecto a la clasificación por equipos fuimos 3° puntuando Eva Maria Gandía, Amador Pérez, Inma Moran, Gonzalo Marti LopezLaura Bas y Pedro Juárez Silvestre


📸Natalia Pascual Galiana gracias como siempre por tus increíbles fotografías.







































 izquierda y  Eva Maria Gandia Jimenez derecha






 Eva Maria Gandia Jimenez en su vuelta al Circuit se adjudicó 1° Veterana B.


 derecha y  Eva Maria Gandia Jimenez centro
 derecha y  Eva Maria Gandia Jimenez centro
Con y  Eva Maria Gandia Jimenez en su vuelta al Circuit se adjudicó 1° Veterana B.
Con el ganador absoluto de la prueba y primero de Veteranos B mí categoría  Jesús Segrelles Quilis


No hay comentarios:

Publicar un comentario