viernes, 2 de agosto de 2019

02-08-2019 Carrera Castelló De Rugat

Quinta Carrera que hago.
XIX Volta a peu Castelló de (Valencia). 4 en la general, 1 Veteranos B. XXI Circuit Cajamar de carreres populars de la Vall D'Albaida (Valencia).
El pasado Viernes, 29 atletas del equipo nos desplazamos a la localidad de Castelló de Rugat, a participar en la XIX Volta a Peu de este municipio de la Vall d'Albaida.
Buenos resultados para Amador Pérez 1°Veterano B y 4° en la General y para Gonzalo Marti Lopez 3°Veterano A
Enhorabuena a tod@s 🏃🏼‍♀️🏃🏽‍♂️!!
📸Natalia Pascual Galiana gracias por el trabajo que realizas en cada carrera


Crónica de 
Jesús Segrelles Quilis
Volta a Peu Castelló de Rugat
7.8 qm en 28:48m a 3:43 m/qm. 8 abs i 2on VetB i MARCA PERSONAL en esta cursa.
Desprès de dues setmanes entrenant amb normalitat tornem a tindre un bon ritme de competició. Soles puc dir que estic més que content per les sensacions i la cursa d’ahir.
El plantejament que tenia de la cursa el tenia clar, volia una carrera ràpida per a que no s’aplegara a la pujada de l’ermita en un grup molt gran i que em passaren tots 😊 ... o siga que va començar la cursa i com que als 300m ningú pareixia que tenia ganes de tirar, vaig enxufar el turbo i em vaig posar a 3:05-3:10 fins aplegar al primer quilòmetre (una locura la veritat jejeeje), quan em vaig girar vaig vore que la carrera ja s’havia trencat i aleshores va començar la cursa de veritat.
Em trobava molt bé i simplement hem vaig dedicar a rodar a un ritme fort i controlat fins la pujada oblidant-me de tots.
Per a mi va ser una pasada comprovar que a la pujada aguantava el ritme i que soles em va passar el meu company d’equip Jose Martí, que em va animar i ferem la baixada junts i posarem un molt bon ritme fins a meta, on en alguns moments baixarem de 3:20 a pesar de tindre les cames un poc carregades de l’esforç de la pujada, la qual cosa significa que la recuperació està anant per molt bon camí.
Al final altre podi, darrere d’Amador Pérez, que ahir va ser el primer absolut del circuit, brutal i just per davant d’Aleman, que per a la meua sort està ara en procés de recuperació, pensant ja més en la temporada de Cross perquè matemàticament s’ha proclamat ja CAMPIÓ 2019 de VetB del Circuit de la Vall.
Només donar les gràcies al meu mister Eusebio Calabuig, que per cert, va guanyar altra volta a Veterans A, pels seus savis consells que m’han permès superar un inici de lesió, sense parar de competir i tornar-me als ritmes de competició que em permeten estar ahí davant altra volta.
Ens vegem a Quatretonda!!!!







































No hay comentarios:

Publicar un comentario