sábado, 1 de junio de 2019

01-06-2019 XXI Volta a peu Agullent (Valencia)

 Segunda carrera que hago del circuito de Carreras Populares de la Vall D`Albaida con un buen resultado 6 en la General, 1 Veteranos B. 2 por equipos. @ Agullent



El pasado Sábado, dimos comienzo al mes de Junio en la XI Volta a Peu Vila D'Agullent, carrera dentro del Circuit de Carreres Populars de la Vall d'Albaida, en el cual obtuvimos 4 podiums.
3° Senior Femenina, Begoña Sáez
3° Veterana A, Teresa Pla
1° Veterano A, Gonzalo Martí
1° Veterano B, Amador Pérez
Y....... Una Segunda posición por equipos, donde puntuaron Gonzalo Marti LopezTeresa PlaAmador PérezBegoña Saez IbañezVictor SanchisSilvia Ramos Torro
📸Natalia Pascual Galiana, gracias por tus maravillosas fotografías


Crónica de
Jesús Segrelles Quilis
Volta a Peu a Agullent
7,4 qm a 3:42 m/qm
3er VetB i 11abs

Desprès d’una semana molt complicada en tots els sentits i amb unes molèsties que no m’han permés entrenar amb normalitat, finalmente, davant el paró de tres setmanes de curses que tindrà el circuit vaig decidir arriscar i fer la cursa.
Al final, a partir del qm 4 em vaig bloquejar totalmente, vaig tindre que patir el que no está escrit per intentar fer 3er a VetB e intentar mantindre el segon lloc a la classificació general de la categoría.
Però al cap i a la fi em quede amb la lectura positiva. Vaig tinre un día roïn i vaig salvar els mobles, no vaig poder estar a la lluita final, però ho vaig donar tot.
La cursa va ser més igualada que de costum a les categories de Veterans A i B:
A Vet A, Un enorme Gonzalo Marti Lopez es va reencontrar amb la victòria, molt de prop seguit del meu mister Eusebio Faus Calabuig y el amic Edgar,
A Vet B, un carrerón d'Amador Perez, la gran sorpresa d'ahir, que s'apunta a la lluita es va imposar per molt poc a un gran Jose Antonio Alemán Arazueque.
La cosa comença a calentarse jejeejej. Intentarem aplegar recuperats a Montaverner, ara li toca treballa a la fisio.
























No hay comentarios:

Publicar un comentario